SPRZEDAŻ I CRM MODUŁY PROGRAMU enova365

SPRZEDAŻ I CRM

enova365 Sprzedaż i CRM - ikonaHandlowcy dużą część swojej pracy spędzają poza biurem, w trasie lub na spotkaniach z klientami. Z myślą o nich enova365 stworzyła rozwiązania dla sprzedaży i CRM, które pomaga w codziennej pracy.

W jednym miejscu zgromadzone są dane pozwalające na skuteczną organizację pracy w firmie. Co więcej, dostęp do nich jest możliwy z urządzeń mobilnych, aby móc je analizować nawet w podróży

 

Ewidencja kontaktu z Klientem

enova365 pozwala na tworzenie raportów dotyczących historii kontaktów z konkretnym kontrahentem oraz gromadzenie danych na temat jego preferencji zakupowych. Oprogramowanie zawiera gotowe wzorce, które możesz modyfikować według potrzeb Twojej firmy.

Obsługa lejka sprzedażowego

enova365 przeanalizuje lejek sprzedażowy za Ciebie. Dzięki temu łatwiej będziesz podejmować decyzje, dostosujesz komunikat do konkretnej grupy Klientów. Będziesz mieć pewność, z jakiego źródła firma pozyskuje najwięcej Klientów. CRM umożliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów.

Raporty i forecasty

Obszar Sprzedaż i CRM pozwala na generowanie licznych raportów. Są one zdefiniowane już w podstawowej wersji programu. Ty wybierasz, które dane wymagają analizy, a system generuje odpowiedni wykres.

Harmonogramy i obsługa procesówenova365 Sprzedaz i CRM - mockup

Dzięki CRM możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS. System daje Ci możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale też supportu i reklamacji.

Aplikacja mobilna

enova365 dostępna jest w wersji Multi w wersji okienkowej, dla urządzeń z ekranami dotykowymi lub jako aplikacja dla systemu Android. Od teraz masz dostęp do osobistego asystenta, który wystawi dokumenty handlowe, pozwoli zaplanować kolejne spotkanie z Klientem oraz przeanalizuje aktualny cennik i naliczy Kontrahentowi rabat. System współpracuje również z kalendarzem i mapami Google.

enova365 Przedstawiciel Handlowy to nowoczesne narzędzie wspierające pracę handlowca poza siedzibą firmy. Aplikacja łączy w sobie najbardziej przydatne funkcje systemu i jest dostępna na urządzeniach mobilnych: notebookach i smartfonach. Przedstawiciel Handlowy pozwala na budowanie stabilnych relacji z klientem oraz daje dostęp do pełnej historii kontaktów.